Na základě rozhodnutí vedení SOP a.s. jsme přistoupili k novému systému obnovy nádob při jejich poničení:

- pokud dojde při svozu k poškození nádoby, která je zakoupená u SOP a.s., nádobu nahradíme novou a plně funkční z našich zásob

- pokud dojde při svozu k poškození nádoby, která nebyla zakoupená u SOP a.s. (nesplňuje certifikaci), pak nádobu nenahrazujeme, ale můžeme poškozeným nabídnout odkup nové nádoby za speciální cenu.

K tomuto kroku jsme se rozhodli z důvodu velkého počtu poškození nádob, kdy většina z nich nebyla zakoupená u nás a nesplňovala certifikaci. To znamená, že nádoby nejsou tak odolné a stačí mnohem menší síla při manipulaci, a dojde k jejímu poškození.

Pokud budou občané pořizovat novou nádobu, mohou se na nás obráti a v sídle SOP a.s. jim rádi požadovanou nádobu prodáme. Mají tak jistotu, že jejich nádoba je certifikovaná a pokud dojde k defektu, tak dostanou bez problémů nový kus. V případě reklamace poničené nádoby však budeme vyžadovat prodejní doklad o tom, že nádoba byla zakoupena v SOP a.s..

Mgr. Lea Jiráčková - obchodní zástupce

 popelar